دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظور آماده ساختن دانشجویان برای مشاغل حرفه ای مدیریت در سازمان های بازرگانی و موسسات دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری مدیریت، تدوین گردیده است. به طور دقیق تر هدف های برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی عبارت است از:
آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان های بازرگانی
افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حل های مختلف در مورد مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.
افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید.
ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای.
نظرات
اولین فرد مشارکت کننده باشید...