تفاهم نامه همکاری آموزشی دانشگاه پیام نور و موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان

تفاهم نامه همکاری آموزشی دانشگاه پیام نور و موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان

بر اساس اعلام آقای مهران بکائی رئیس موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان، تفاهم نامه همکاری آموزشی دانشگاه پیام نور و موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان امضاء گردید.

بر اساس این تفاهم نامه که فی مابین دانشگاه پیام نور استان تهران و موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان منقعد شد؛ موسسه دانش پژوهان به عنوان همکارآموزشی دانشگاه در برگزاری مشترک دوره های کوتاه مدت و مهارتی همکاری می نمایند.

  1. درباره دانشگاه پیام نور:

دانشگاه پیام نور توسعه برنامه های آموزشی خود را در قالب نظام های آموزش باز (نیمه حضوری و از راه دور) و در جهت  تحقق شعار "آموزش برای همه، همه جا و همه وقت " قرار داده است.

تولید محتوا برای آموزش های الکترونیک و ارائه خدمات آموزش الکترونیک در چند سال اخیر در دانشگاه رشد قابل توجهی را داشته است.

  1. چه کسانی در دوره های آموزش عالی آزاد دانشگاه پیام نور می توانند شرکت نمایند؟

کلیه علاقه مندانی که حداقل دارای مدرک دیپلم می باشند، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های سراسر کشور می توانند در دوره های آموزش عالی آزاد شرکت نمایند. شاغلین در مراکز دولتی و غیردولتی و کلیه افرادی که ارتقاء مهارت های تخصصی و شغلی برایشان حائز اهمیت است مخاطب دوره های آموزش عالی آزاد می باشند.

  1. اعتبار مدرک پایان دوره های آموزشی عالی آزاد چگونه است؟

به افرادی که دوره های آموزش عالی آزاد دانشگاه پیام نور را شرکت می نمایند و آن را با موفقیت به پایان می رسانند گواهینامه پایان دوره از  دانشگاه پیام نور اعطاء می گردد.

از آنجا که دانشگاه پیام نور مرجع آموزش قانونی و رسمی در کشور می باشد گواهینامه پایان دوره آن نیز مورد تایید و قبول کلیه دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی می باشد و برای ارتقاء رزومه کاری بسیار حائز اهمیت است . این گواهینامه مهارتی (skill certificate) قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه می باشد.

      4. سرمایه گذاری برای دوره های مهارتی چه اهمیتی دارد؟

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان به عنوان سازمانی سرآمد، رسالت خود را تحقق شعار "مهارت آفرینی، کارآفرینی و ارزش آفرینی"  قرار داده است. یکی از نشانه های افراد موفق و آینده دار میزان سرمایه گذاری آنان بر روی توانمندی ها و مهارت های تخصصی و شغلی شان می باشد. همه سازمان ها و شرکت ها و مدیران در مصاحبه های شغلی یکی از ملاک هایی را که در استخدام و ارتقاء پرسنل مورد توجه قرار می دهند مهارت های فرد مصاحبه شونده است لذا لیست دوره های آموزشی گذرانده شده در رزومه افراد بایستی درج گردد تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

برایان تریسی نویسنده کتاب های مشهور مدیریتی جمله معروفی دارد که تاکید می کند: اگر مهارتت را پنج برابر کنی، ثروتت پنج برابر می شود. که به زیبایی اهمیت سرمایه گذاری برای کسب و مهارت حرفه ای موردنیاز فعالیت کاری و شغلی را نشان می دهد.

     5. مزایای شرکت در دوره:

  • انتخاب آزادانه رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد بدون وابستگی به رشته کارشناسی
  • ارائه مدرک رسمی از دانشگاه دولتی مورد تأیید وزارت علوم
  • عدم نیاز به حضور در کلاس از ترم 2 به بعد
  • صدور معافیت نظام وظیفه از ترم دوم
  • نداشتن نمره منفی آزمون ترم دانش پذیری
  • منابع آزمون ورودی 3 تا 5 کتاب از ترم اول رشته انتخابی می باشد

نظرات کاربران