مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون متقاضیان اخذپروانه وکالت

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون متقاضیان اخذپروانه وکالت

متقاضیان دارای شرایط ثبت نام می توانند با دارا بودن مدارک زیر ثبت نام انجام دهند و پس از با دانستن مواد ومنابع امتحانی خود را برای شرکت در آزمون در زمان مقرر آماده سازند ضمن اینکه می بایست از تذکرات مهم برگزاری آزمون نیز مطلع باشند.

مدارك لازم جهت ثبت نام:
داوطلبان محترم لازم است تصویر اسکن شده مدارك زیر را در هنگام ثبت نام در سامانه بارگذاري نمایند:
1- عکس پرسنلی با مشخصات زیر:
عکس 3*4رنگی پرسنلی تمام رخ با زمینه سفید که در سال 1401گرفته شده باشد (با رعایت تمام شئونات اسلامی) و اندازه آن حداقل 300 * 300پیکسل باشد و حجم فایل ذخیره شده آن نباید از 15کیلوبایت کمتر و از 70کیلوبایت بیشتر باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حاشیه هاي اضافه عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهاي قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً براي داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. تاکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگري به جاي عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی، فرد متقاضی به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد و از ادامه مراحل آزمون توسط داوطلب جلوگیري خواهد شد.

2- صفحه اول شناسنامه
درصورتی که شناسنامه توضیح دارد، تصویر صفحه توضیحات باید ارسال شود. حجم فایل ذخیره شده تصویر صفحه اول شناسنامه نباید از 30کیلوبایت کمتر و از 130کیلوبایت بیشتر باشد.

3- کارت ملّی حجم فایل ذخیره شده عکس کارت ملی نباید از 15کیلوبایت کمتر و از 70کیلوبایت بیشتر باشد.

4- گواهی فراغت از تحصیل یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته هاي مرتبط، یا دانشنامه کارشناسی یا بالاتر و یا گواهی موقت عکسدار فراغت از تحصیل.

5- مدرك نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه براي آقایان (کارت پایان خدمت،گواهی معافیت دائم یا موقت) و در خصوص افرادي که در حال سپري کردن خدمت وظیفه عمومی هستند و یا در مهلت قانونی اعزام به خدمت پس از اتمام معافیت تحصیلی هستند، مدارك مثبت این وضعیت باید ارسال شود.

تصویر باید بدون حاشیه هاي زاید با اندازه حدود 213در pixels 312 و با وضوح تصویري dpi72 باشد.

6- پروانه وکالت ویژه دارندگان پروانه وکالت که براي تغییر حوزه قضایی خدمت در آزمون شرکت میکنند.

تذکر مهم:  تمام تصاویر باید با فرمت jpgذخیره شده باشند.

 

نظرات کاربران