تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

ورود پر سود به دنیای دیجیتال
موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان

دوره های آموزشی تعمیرات لپ تاپ


کد عنوان زمان شروع دوره نحوه برگزاری زمان برگزاری مدت برگزاری هزینه ظرفیت ثبت نام
77 تعمیرات لپ تاپ آبان 1402 آنلاین دوشنبه چهارشنبه 64 ساعت 92,000,000 ریال 15 نفر ثبت نام

معرفی دوره تعمیرات لپ تاپ


با رشد گسترده فناوری های دیجیتال دیگر تقریباً خانه ای نیست که در آن یک کامپیوتر شخصی یا رومیزی وجود نداشته باشد، بنابراین یکی از نیازهای غیرقابل انکار در صنعت تعمیرات لوازم الکترونیک ، تعمیرات لپ تاپ می باشد. از این رو موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان ، دانش پذیران خود را با آموزش های کاربردی و کاملاً عملی و کاربردی روانه بازار کار این حرفه خواهد کرد.

دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ در دانش‌پژوهان، حرفه آموزان را برای ورود و پیشرفت در بازار کار از اصول پایه تا پیشرفته آماده می‌نماید. تجهیزات به‌روز، اساتید مجرب فعال در بازار و پشتیبانی حرفه آموزان تا بعد از فعالیت حرفه‌ای در بازار کار از مزایای دوره می‌باشد. این دوره‌ها در سطح آموزش عالی بوده و با توجه به شایستگی حرفه‌ای به‌دست‌آمده در پایان دوره گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم به دانش‌آموختگان اعطا می‌گردد.

مهارت های پیش نیاز

پیش نیاز این دوره آشنایی با الکترونیک کاربردی است که در ابتدای دوره به شما آموزش داده میشود پس اگر علاقمند این دوره هستید میتونید در دانش پژوهان بدون هیچ پیش نیازی در این دوره ثبت نام کنید.

مهارت های کسب شده پس از دوره

 انجام کلیه تعمیرات موردنیاز انواع موبایل و لپ‌تاپ

 همکاری با فروشگاه‌های سخت‌افزار و نرم ا فزار موبایل و لپ‌تاپ

 راه‌اندازی کسب‌وکار به‌عنوان تعمیرکار موبایل و لپ‌تاپ به‌صورت آنلاین

بازار کار

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون استفاده از لوازم الکترونیکی مانند موبایل و کامپیوتر همواره نیاز به افراد متخصص جهت تعمیرات این سیستم ها نيز بالاتر رفته و هم اکنون يکی از پر طرفدارترين رشته های آموزشی موسسه دانش پژوهان است.هم چنین شرایط خاص بازار و روند قیمت‌ها و… موجب شده که کاربران ترجیح دهند با توجه به بالا بودن قیمت نمونه‌های جدید، دستگاه قدیمی خود را تعمیر و دوباره از آن استفاده کنند. که این موضوع می تواند شغل پردرآمد و پرسودی را برای دانشپذیران عزیز فراهم کند.

درخواست مشاوره رایگان


چارت درسی


  • شناسایی و مونتاژ قطعات
  •  پارتیشن‌بندی
  •  نصب ویندوز درایورها
  • نصب و آپدیت آنتی‌ویروس و نرم‌افزارهای پرکاربرد
  •  رفع عیب‌های رایج

سوالات متداول


برای آموزش تعمیرات لپ تاپ چه پیش نیازی لازم است؟

پیش نیاز این دوره آشنایی با الکترونیک کاربردی است که در ابتدای دوره به شما آموزش داده میشود پس اگر علاقمند این دوره هستید میتونید در دانش پژوهان بدون هیچ پیش نیازی در این دوره ثبت نام کنید.

برای حضور در کلاس نیاز به تجهیزات خاصی است که همراه داشته باشیم؟

خیر، باتوجه به تجهیز بودن کارگاه های دانش پژوهان با بروزترین تجهیزات نیازی به همراه داشتن وسیله ای برای دانشپذیر نمی باشد و با توجه به عملی برگزار شدن دوره ها ظرفیت محدود و فقط بین 6 تا 8 نفر در نظر گرفته شده است.

آیا آموزش های دانش پژوهان برای ورود به بازار کار کافی ست؟

دوره های تعمیرات موبایل در دانش پژوهان در کارگاه های تجهیز شده و زیر نظر اساتید مجرب با تجربه کار در بازار عملی برگزار می شود و هدف از برگزاری این دوره ها انتقال تجارب کاربردی اساتید به دانشپذیران است به صورتی که برای جذب بازار کار آماده باشند و نکته قابل توجه این است که تیم اساتید ما تا یکسال بعد از اتمام دوره پشتیبانی علمی از دانشپذیران عزیز را دارند.

نحوه برگزاری دوره تعمیرات لپ تاپ در دانش پژوهان چگونه است؟

این دوره در دانش پژوهان در کارگاه های بروز و تجهیز شده زیر نظر اساتید خبره و با تجربه در محیط کار به صورت کاملا عملی و باصرف نظر از مباحث تئوری غیر کاربردی برگزار میگردد و ظرفیت هر دوره فقط6 تا 8 نفر در نظر گرفته شده تا اساتید ما با تسلط بیشتر، تجارب عملی خود را از محیط کار به دانشپذیران انتقال دهند.

آیا در پایان دوره گواهینامه حضور در کلاس دریافت میکنم؟

بله در پایان دوره به دانشپذیران گواهینامه معتبر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اهدا می گردد که قابلیت ترجمه رسمی و تایید وزارت خارجه برای خارج از کشور را دارد. و اگر دانشپذیری علاوه بر مدرک وزارت علوم تمایل به دریافت مدرک از سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارد معرفی به فنی و حرفه ای برای آزمون و دریافت مدرک  از طرف آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان نیز وجود دارد.

نظرات کاربران