نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ ظرف مهلت مقرر منتشر میشود

نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ ظرف مهلت مقرر منتشر میشود

با رسیدن موعد اعلام شده از سوی مسئولان، داوطلبان آزمون سردفتری ۱۴۰۱ چشم‌انتظار اعلام نتایج این آزمون هستند.

به گزارش سایت اختبار، آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۲۵ آذر با شرکت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در ۳۱ شهر کشور برگزار شد.

اندکی بعد از برگزاری آزمون، حسن مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت که نتایج آن در اواخر دی‌ماه منتشر خواهد شد.

بااینحال اندکی بعد علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در مصاحبه‌ای روز ۵ بهمن را به‌عنوان تاریخ انتشار نتایج اعلام کرد.

خندانی دو روز پیش نیز در گفت و گویی با خبر نگار اختبار اظهار داست: «تاکنون هیچ خبری که حاکی از تاخیر در انتشار نتایج باشد به ما اعلام نشده و انشاءالله در همان تاریخی که قبلا تعیین شده بود، نتایج منتشر خواهد شد.» اما علی‌رغم فرا رسیدن تاریخ مقرر هنوز کارنامه داوطلبان در سایت سازمان سنجش قرار نگرفته است. در این خصوص رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مسئولیت پاسخگویی درباره علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ را متوجه سازمان سنجش آموزش کشور دانست.

به گزارش اختبار، درحالیکه پیش‌تر روز 5 بهمن به‌عنوان تاریخ اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ تعیین شده بود، کارنامه داوطلبان در این تاریخ انتشار نیافته و توضیحی نیز درباره زمان دقیق اعلام نتایج از سوی مسئولان امر ارائه نشده است.

علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار درباره علت این امر گفت: «سازمان سنجش به‌عنوان مجری آزمون در این رابطه به ما توضیحی ارائه نکرده است اما احتمال دارد به دلیل مسائلی مانند تعطیلات ناشی از برودت هوا،‌ در روند کاری و زمان‌بندی این سازمان تغییراتی ایجاد شده باشد.»او همچنین با بیان اینکه اطلاعی از تاریخ جدید اعلام نتایج ندارد افزود: حتما در آینده نزدیک کارنامه‌ها منتشر خواهد شد.

  • تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون سردفتری آذر ماه 1401 به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق همین سایت متعاقبا اعلام خواهدشد.

نظرات کاربران